Zoek in de website

Helaas is afgelopen nacht omstreeks 02:00 uur iemand met toegang tot ons Facebook-account in de weer geweest met aanpassingen die op persoonlijke titel en niet namens de club verricht zijn. Er is een logo als profielfoto geplaatst wat niet ons formele logo is waarmee feitelijk een overtreding van het gebruik van beeldrecht van BMW plaatsvindt. Daarnaast is de naam van de pagina veranderd van “BMW M Club Nederland” naar “BMW M Club Nederland en België”, een niet bestaande club overigens. Verder zijn kleine zaken als emailadres etc verwijderd.

Ons als bestuur rest geen andere mogelijkheid meer dan de oude Facebookpagina als verloren te beschouwen, hoe spijtig dat ook mag zijn het is een gegeven feit. De inhoud van de oude pagina word niet ondersteund door de BMW M Club Nederland. Maar we hebben ook goed nieuws, inmiddels is er een compleet nieuwe Facebookpagina in de lucht. Deze is bereikbaar via https://www.facebook.com/bmwmclubned en wij hopen jullie daar allemaal terug te vinden!

Hierbij een oproep aan alle leden en liefhebbers; laat zoveel mogelijk echte BMW M liefhebbers weten dat de BMW M Club Nederland vanaf heden een nieuwe Facebookpagina heeft, liken en delen!

De volledige persbericht is via deze link terug te vinden.